Saturday 25 October 2008

This is the climate that circulates in the world

Candidates to crash into the car 22 in Brazil GP

Raikkonen - This is practicing for Rallys

Barrichello - Thus leaving the F1 doing something great for your country

Coulthard - This will dismiss the F1 being a Scotsman Ferrando an English

Nakajima - Since I do not know the braking time

Kovalainen - Since this with her bag full of clout

Sutil - out the headlines of newspapers

Button - for having stolen the nickname of the "promise English"

Alonso - To keep the record for youngest champion

Piquet - to help his compatriot before being fired by Renault

Kubica- Why bet and lost with Hamilton saying that Norbet Haug would make arrangements this year and would fit within the F1

Vettel - because he can beat the record of the year to come Alonso

Fisichella - to note that it is Italian

Rosber- for having a car is worse that he best pilot ...
- Why do not like grabs and hugs when exaggerated rises in a weighted podiun doubt his masculinity

Trulli - for not having liked your wonderful wine

Heidefeld - Well not quite ... but this just to stay in front of Hamilton will no longer crazy about não'poder overcome and batera in any wall

As you can see 99% of the twisted Massa that is 1% for that leftover think I am

.Eddie Jordan is back, at least to make cents. Without popes in the language, spoke of the duel at Interlagos Lewis Hamilton and encouraged to play hard in wheel-to-wheel.


"People should not like what I will say, but if you try to get him out mass of evidence, as it did in Japan, then Lewis should be ready. If he tries something, Lewis will have to turn the steering wheel toward Massa for ensure that it does not finish the race. "


The Irish also assessed: "What happens in the championship depend on what Lewis learned in the last two tests. He was brilliant in China, it was perfect, but it was horrible in Japan if the Hamilton China is Brazil's, he will be champion" .


He needs to be careful. He knows now that the world is against him - the other pilots and the commissioners are in opposition. I think even if what happened to him after victory in Spa was terrible and punishment in the Japanese GP was very hard too. He has to learn to deal with it. "


I say Lionel Jorge Campos much more than hard with the punishments were wrong ... unjust wrong way ugly but said ... God is not fair to those who do things right .... and fixed .....


Have you seen that happen millions of times last year .. McLaren was the case with that of espionage lost .. .. 2 puerility times in the first escaped in one place ... and who is crushing on Monday pressed a wrong button.


This year the Ferrari not happy with the performance of the car tried to gain influence in the commission of FIA cry .... God ... hold the hose incredible .... eh .... the worst that human beings look and do not learn "If you do a certain thing earn 10 gifts from God ... Now if you do something wrong ... earn 10 punishment of God .... ... .. So what advantage do the right thing ....

Rubinho supposed to dialogue with Ferrari


Publicada em 23/10/2008 às 18:53
Confira o susposto diálogo com Barrichello
LANCEPRESS!
Legenda:
VOZ 1 - Jean Todt, então chefe de equipe da Ferrari
VOZ 2 - Rubens Barrichello, piloto da FerrariKS - Karl Scheister , o procurador-chefe da Ferrari
VOZ 4 - Idely, mãe de Barrichello


Início da conversa:

VOZ 1: Rubens, você está pilotando muito bem, otimamente, continue com o bom trabalho. Faltam 5 voltas, agora
VOZ 2: Obrigado, Jean. O carro está excelente, realmente muito bom hoje. Eu nem sei como agradecer a vocês. Diga a minha mãe que eu vou dar-lhe o melhor Dia das Mães da sua vida. VOZ 1: É bom ouvir isso, Rubens. Ela está adorando assistir à corrida conosco. Eu irei passar para ela. Ela está muito orgulhosa! Ouça, você se importaria de desacelerar um pouco e deixar Michael ganhar?
VOZ 2: Obrigado por dizer a ela, Jean. Ela ficará tão feliz. Vocês são os melhores, simplesmente os melhores! [estática, intelegível]
VOZ 1: Ah, nós também te admiramos, Rubens. Você tem sido de grande ajuda para a equipe. Michael também acha. Faltam 4 voltas agora. Ah, a distância de Michael ainda é de 3 segundos. VOZ 2: Tá bom
VOZ 1: Ah, Rubens, acabamos de falar com Michael novamente. Ele diz que a distância ainda é de 3 segundos.
VOZ 2: Que ótimo! Nós teremos 1º e 2º! Obrigado, meu Deus! Incrível! [sons de choro ouvidos pelo rádio]
VOZ 1: Tá bem, Rubens, faltam só 3 voltas agora. Nós precisamos fazer um ajuste na tática, garotão.
VOZ 2: [ainda chorando] Claro Jean! O que você disser! Como está o meu combustível?
VOZ 1: Não se preocupe, o combustível é suficiente. Ouça, só uma pequena mudança na tática. Nós queremos que Michael ganhe.
VOZ 2: (risos) Não me façam rir, gente, eu quase errei a freada na curva Lauda. Obrigado por quebrar a tensão. Eu aprecio isso. Vocês são os maiores!
VOZ 1: Ah, Rubens. Eu não estou brincando.
VOZ 2: [estática, intelegível]
VOZ 1: Você me entende, Rubens?
VOZ 2: [mais estática, intelegível]
VOZ 1: Rubens, a gente já passou por essa rotina antes. Não vamos passar por isso novamente. VOZ 2: Sim, entendido. Eu achei que você tivesse me dito para me curvar e assumir a traseira de Michael de novo, seu sapo francês magrelo.
VOZ 1: Rubens, agora não seja assim. Faltam 2 voltas agora, ele está bonito.
VOZ 2: Não é justo! Ele já ganhou um zilhão de vezes, e eu só uma vez, e só porque vocês pagaram a Mercedes para usar aquela placa idiota e correr pela pista depois que o garoto Mickey se ferrou.
VOZ 1: Rubens, não tenho idéia do que você está falando. Eu tenho alguém que quer falar com você. É Karl Scheister, o procurador-chefe da nossa corporação. KS: Oi, Rubens. Grande corrida! VOZ 2: Se manda, seu incorporado doente [opa!] KS: Você está terrível, muito bem! Ouça, eu estou lendo o seu contrato agora Rubens, e eu cito, "considerando a parte primeira" - que é você, por acaso - "deveria ultrapassar o carro principal do grupo da parte segunda" - que somos nós, significando Michael e a Ferrari - "e recusar as ordens da equipe para corrigir a situação, a parte primeira estará sujeita a penalidades, o que inclui a perda total do salário..."
VOZ 2: Eu não ligo! KS: "perda de direção..."
VOZ 2: Que seja! KS: "...e a transferência de 'Lulu', canina mestiça pertencente à primeira parte e atualmente sob porte da segunda parte, para uma terceira parte inominada permanentemente".
VOZ 2: Seus desgraçados!! Eu ainda vou levar essa para casa! Eu mereço essa vitória!!
VOZ 1: Rubens, eu tenho mais alguém que gostaria de conversar com você, falta 1 volta, cara. A pressão do combustível está boa. VOZ NÃO IDENTIFICADA 4: Rubens?
VOZ 2: Mãe?
VOZ 4: Rubens, eu estou com medo. Não consigo enxergar e não sei para onde eles me levaram. Meus pulsos doem! Deus me ajude! [sons abafados]
VOZ 2: Mãe? Mãe!! Seus desgraçados!! Seus doentes, doentes desgraçados!!

VOZ 1: Rubens, Michael está perguntando o que está demorando tanto. Falta 1 volta, cara.
VOZ 2: Está bem!! Está bem!! Vocês venceram!! Vocês venceram!! Só não machuquem a mamãe. E eu quero a Lulu de volta quando a temporada acabar.
VOZ 1: Sem problemas, cara. O Dia das Mães só ocorre uma vez por ano.
VOZ 2: Obrigado Deus... [sons de choro foram ouvidos]
VOZ 1: E um contrato é um contrato.
VOZ NÃO IDENTIFICADA 5: Uhhhhhuuuuu!!!!! Eu ganhei!! Eu ganhei!!
VOZ 1: Grande corrida, Rubens.
VOZ 2: Ah, calem a boca, seus tagarelas...

Fim da transmissão.

Everybody published ... and the famous reporter LEMYR MARTINS confirmed ... the Ferrari did not comment and neither family of Barrichello. . .
I just ask a question .... I ended up where Colin Chapman .... that date have not found a thread of hair if you want .....

Bridgestone Motorspot Brazilian Grand Prix

Bridgestone heads to Brazil for the thrilling conclusion to the 2008 FIA Formula One Championship, where Bridgestone's medium and soft compound Potenza tyres will be put through their paces on the undulating 4.309km Autodromo Jose Carlos Pace for the Brazilian Grand Prix.
After the more recently designed or redesigned facilities of the last few races, the track in Brazil, which is also known as Interlagos, is somewhat more longstanding as it was last redesigned for the 1990 Brazilian Grand Prix. The circuit is well known for its bumps, although resurfacing over the years has diminished the impact of these. Significantly, the track was resurfaced in its entirety in 2007, prior to last year's race.
Cars will run in an anti-clockwise direction and face significant gradient change over a lap. This is a circuit where drivers do not have much time to relax, and its twisty infield section makes graining something which will be on teams' minds. The circuit surface often starts the race meeting very dirty, and improvements in lap times, as well as fewer mentions of graining, should be seen over the weekend as the surface improves.
Hirohide Hamashima - Bridgestone Director of Motorsport Tyre Development, said:
What challenges does Interlagos present?
"We expect a lot of graining, especially at the beginning of the weekend. There are two reasons for this; Interlagos often has a very dirty track surface and the twisty infield layout makes graining likely, regardless of the track surface conditions. Interlagos is a track which is deceptive as it is not as harsh on tyres as you would think, although the weather conditions can play a big part, especially if it is hot like it was last season."
Why has the tyre allocation changed from 2007?
"Last year we were too soft in our allocation and we saw blistering on many tyres, even those used by competitors who we would expect to be quite gentle on our tyres. We expect the medium and soft compounds be a good choice, plus the change will provide teams with a challenge, especially as the track surface will have evolved from last year when it was brand new."